Toronto2017.reismee.nl

Vrijdag en zaterdag

We zijn al een paar dagen op zoek in Amerika naar de kleine campsites waar we 2 jaar geleden ook naar toe gingen in Canada. Daar kunnen ongeveer 10 tot 20 campers staan en meestal betaal je een symbolisch bedrag tussen de 10 en 20 dollar. Maar we kunnen het hier gewoon niet vinden. We beginnen met rijden vanaf een uur of 9 en denken dan een campsites gevonden te hebben op internet maar puntje bij paaltje is het niks of we kunnen het niet vinden dus uiteindelijk hebben we rond 16 uur nog niks dus dan maar naar een betaalde camping van rond de 45 dollar waar je dicht op elkaar gepakt staat en wat wij dus niet willen maar na een rit van zo'n 8 à 9 uur zijn we er wel klaar mee. We zeggen dus nu al 2 dagen tegen elkaar nu gaan we het anders doen. Vandaag bracht een man ons naar een plek wat wij mooi vinden maar die plekken waren of te klein of te scheef en onze camper heeft geen uitschuifpoten om stabieler te staan dus vandaag dus inderdaad weer bij een betaalde camping. De ritten zijn wel geweldig heel veel berg op of berg af en geweldige uitzichten ik heb het geprobeerd te filmen maar de diepte zie je gewoon niet terug.

Dus we genieten wel van de ritten maar we hebben nu in 4 dagen bijna 900 km gereden en dat was niet echt de bedoeling. Dus vanaf morgen gaan we het opnieuw anders doen ???.

We hebben niet echt altijd goed internet. We vertellen onze kinderen wel waar we ongeveer naar toe gaan of sturen soms de route die we gaan rijden. Zo weten ze toch waar we ongeveer uithangen.

Nou hopelijk gaat de route van morgen beter maar we blijven wel genieten van alles om ons heen