Toronto2017.reismee.nl

We zijn in Canada aangekomen

Het is eindelijk zover, we gaan naar Canada. Eerst nog even 8 uur vliegen maar dan krijg je er ook iets voor terug. We hebben extra beenruimte genomen en dat pakte goed uit. (de foto's volgen later).

Bij aankomst in Canada ging alles van het lijedakje , in notime stonden we buiten te wachten op de shuttle bus die ons naar het hotel ging brengen. Na de eerste nacht (moeilijk kunnen slapen) zijn we die ochtend op gehaald door een taxi en die bracht ons naar het vertrekpunt van de bustour naar de Niagra Falls.

Na anderhalf uur rijden kwamen we daar aan, ik moet je zeggen het is daar prachtig mooi , veel mooier dan wat je dan op tv ziet of andere programma's. Gigantische watervallen en wat een kracht zit daarin en dat 24/7 dag in dag uit.

Na de lunch hadden we een boottocht richting de watervallen, allemaal een rode poncho aan tegen het opstuimige water. Wederom een prachtige ervaring om mee te mogen maken. Dit heeft voor mij veel indruk achter gelaten.

Na de watervallen zijn we weer de bus ingegaan en hebben een tour gemaakt van de bezienswaardigheden, onderweg nog uitgestapt om van de omgeving te genieten. Vervolgens hebben we nog een wijnboerderij bezocht met (uiteraard) vele verschillende wijnen die we mochten proeven. 1 soort wijn viel ons op namelijk de "ice wijn", gemaakt van bevroren druiven en die smaakte vrij zoet en ook wel lekker. Uiteindelijk hebben we een pot champagne mostert gekocht.

Op de terugweg naar het hotel met de bus heeft de buschauffeur geregeld dat we het laatste stukje met een taxi naar het hotel werden gebracht anders moest ie teveel omrijden met de bus. Uiteindelijk stond er een "strech limo" klaar om ons weg te brengen. Ook dit is weer zoiets wat we nog niet hebben mogen meemaken.

Al met al best wel een drukke dag achter de rug, morgen (6 september) kunnen we de camper om 11.00 uur ophalen. We kijken er naar uit, eerst nog een nachtje slapen.

Theo Martens

Nou dat was al een drukke eerste dag en nu met de camper verder? gr papa

diana

dat klinkt allemaal al fantastisch zeg !!! kom op met die fotos !!

Rob van Bockel Perdu sr

Dit is genieten en ga zo door.

Frieda Martens

Hier een berichtje van mama, het is echt een avonturen reis, je ziet elke keer wat nieuws en hebben jullie niet ohh kijk is daar wat mooi, anders dan in Nederland.
Geniet maar van jullie vakantie en al het moois wat jullie zien. liefs mama

Carla de Leeuw

Wat een mooie 1e dag!