Toronto2017.reismee.nl

Laatste reisblog verhaal

We hebben onze laatste nacht in de camper door gebracht,dit was onze koudste nacht en ochtend (+5 graden),gelukkig deed de verwarming goed zijn best. Bij de huur van de camper staat ook vermeld dat de camper schoon moet worden ingeleverd, dus op naar een wasstraat die deze camper kan wassen, niet elke wasstraat is geschikt vooreen camper. Het was uiteindelijk geen prettig werkje maar hij zag er weer schoon uit. Op de terugweg naar het verhuurbedrijf nog even (af) tanken en uiteindelijk inleveren. Het inleveren ging lekker vlotjes, dus daar waren we snel weer weg.

We zijn met de taxi naar het hotel gegaan waar we onze laatste nacht gaan doorbrengen, We zijn zojuist lekker wezen uiteten en dat smaakte goed. Terug in het hotel ga ik straks even douchen, tv kijken en hopelijk val ik snel in slaap op een goed bed. Morgenochtend moeten we om 12.00 uurde kamer verlaten, 14.30 uurgaan we met de shuttlebus naar het vliegveld en om 19.00 uur vertrekt het vliegtuig naar Amsterdam.

Dit is ons laatste bericht op de reisblog, we hopen dat jullie ook een beetje hebben kunnen mee genieten van onze belevenissen van deze reis. We proberen alsnog enkele foto's toe te voegen.

Op enkele kilometers na (35 km) ,hebben we 5000 kilometer afgelegd.

De groetjes van Rob en Ingrid

Theo