Toronto2017.reismee.nl

de laatste dagen

We hebbben al een paar dagen niets meer geschreven, de dagen gaan ook allemaal zo snel voorbij en we zijn druk bezig met rondrijden rondkijken en nog steeds genieten van de natuur.

We staan nu op een camping in Barrie een Koa camping. Daar betaal je wat meer voor maar daar heb je toch meer. Want 1 nadeel van camperen vind ik toch wel het sanitair. Je eigen toilet en eigen douche is toch erg belangrijk. En wij denken toch iets anders over hygiene dan de meeste canadezen. Er hangen hier nog overal gordijntjes voor de ramen bij het toiletgebouw en douchegordijnen bij de doucheruimtes. Nu kan je ook douchen in de camper maar ook die ruimte is niet al te groot en Rob komt met zijn hoofd boven de douchekop uit.

We gaan vandaag even winkelen en daarna door naar Kincardine. We gaan de camper inleveren want we gaan de laatste nacht in een hotel slapen even nog lekker kunnen douchen in je "eigen" douche en voorbereiden op de reis terug naar huis. We vliegen zaterdag om 19.00 terug en komen zondagochtend aan.

We hebben heel veel foto's gemaakt maar de verbinding is overal zo minimaal dus als we thuis zijn maken we een verzameling van de mooiste foto's.

Wat zijn die 4 weken omgevlogen maar we zouden het zo weer doen. En ook 4 weken op elkaars lip zitten hebben we goed doorstaan(hahaha)

Groeten van ons allebei en tot gauw

Theo

Vast een goede en veilige reis terug.