Toronto2017.reismee.nl

Vrijdag 22 september

Vrijdag 22 september

Vanmorgen vroeg op zoals gewoonlijk, we waren dichtbij een supermarkt dus even wat brood en eten voor die avond gehaald en rijden maar.

We wilde zo snel mogelijk de stad uit maar op de 1 of andere manier wil dat steeds niet lukken. Het begon lekker maar dan zijn ze opeens bezig met werk aan de weg en dan zegt je GPS steeds maar…. opnieuw berekenen…. of keerom. Maar je wordt er in ieder geval niet wijzer van, dus uiteindelijk maar een stukje snelweg richting Montreal. Daarna de snelweg af even tanken en dan lekker weer de rustige wegen rijden. Wat alleen zo jammer is dat er zo weinig plekken zijn om te stoppen langs de weg. Want ik zie hele mooie dingen beekjes en andere dingen maar Rob moet toch op de weg letten. En je kan als haast geen auto kwijt langs de weg laat staan een camper van 9 meter lang. Uiteindelijk zijn we naast een kerk gaan staan om daar even een broodje te eten en even onze benen te strekken.

We wilde langs een info of VVV dat hier is aangeduid met een bordje met een vraagteken erop om een kaartje van de omgeving te krijgen en misschien wat campground waar we kunnen overnachten. Dus de hele tijd opletten op dat bordje met een vraagteken. Maar niks hoor uiteindelijk na een hele tijd eindelijk een bordje dus wij stoppen en snel naar binnen……..helaas ze waren geopend tot 18 september dat krijg je als je in het naseizoen gaat. Je merkt dat er ook heel wat campings aan het opruimen zijn. Maar dat was bij deze camping niet het geval….waar we heel vaak als 1 van de weinige zijn staan er nu toch heel wat trailers om ons heen. Het is natuurlijk ook het begin van het weekend en nog heel mooi weer. Iets van 26 graden…niet verkeerd.

We verbazen ons elke keer weer hoe de natuur hier wisselt dan is alles heel erg vlak dan heuvelachtig maar dan opeens stijg je gewoon weer 500 meter. Vandaag op een mooie camping met uitzicht op een berg met bomen die al de herfstkleuren gaan krijgen en dat varieert van lichtgeel tot donkerrood.

We hebben al 3600 km gereden en we moeten nog iets van 1000 dus dat wordt bij betalen. Maar ach dat is dan niet anders.

Morgen gaan we richting Montreal maar we blijven zoveel mogelijk uit de stad want dat werkt niet met een camper van 9 meter lang.

Nel

Er is behoorlijk wat gereden. Je moet wel heel veel gezien hebben. Geniet nog van het laatste stuk van 1000 km. Lieve Ingrid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen jullie nog heel fijne dagen en hopelijk een vlekkeloze reis. Dikke kus van Rob en Nel.