Toronto2017.reismee.nl

onze laatste reparatie.....hopelijk

Vanmorgen moesten we om 9.00 bij de caravan reparateur wezen of hoe je dat ook noemt. We hadden gisteren nog gevraagd of we langs konden komen zodat ze vast konden kijken wat er aan de hand was. Nee dat kon niet. Dus na even zoeken vanmorgen het bedrijf gevonden, na even bekijken ...tja dat onderdeel hebben we niet in voorraad...... Dus of we even 124 km naar St Antonin wilde rijden. Het was wel ongeveer de kant die we op moesten maar je gaat toch met een ander gevoel die kant op. Van hoelang gaat het allemaal duren en is het makkelijk te maken. Na rijden van die 125 km gelukkig snel gevonden dankzij de gps en de aanwijzingen van de reparateur.

Gelukkig was er 1 jongen die engels sprak die andere monteur begon gelijk in het frans zijn verhaal te doen. Maar alles werkte een keer mee dus na een half uur konden we gaan rijden. We hadden 1 gelukje toen we de grens van de staat Quebec over gingen ging de klok een uur terug.

We hadden besloten dat we naar Quebec gingen rijden en we konden kiezen met de pont over of helemaal langs het water rijden. Een uurtje of 3. We besloten langs het water te gaan rijden en echt schitterende beelden. Na een aantal keer gestopt te zijn kwamen we aan vlakbij Quebec rond 16.30 dus gigantisch druk. Daar rij je dan in de file alle borden zijn in het Frans. Echt heel irritant. Je weet gewoon niet waar je heen moet. Na een lange lange tijd en al onderweg vanaf 8.30 hebben we een plekje gevonden voor de nacht. Ondertussen was het 19.30.

Morgen gaan we heel kort rijden en dan de hele dag een beetje niksen.....hebben we na de dag van vandaag en gisteren wel verdiend.

Het is moeilijk om foto's te plaatsen omdat de wifi zeer traag is.

Zodra er sterkere wifi is plaatsen we meer foto's.

Theo Martens

Hoop dat alles nu goed gaat, vast gefeliciteerd met je verjaardag zondag.