Toronto2017.reismee.nl

De laatste dag in Amerika

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik (rob) een stukje hebt geschreven.

Gisteren onderweg naar onze overnachtings plaats , reden we over een prachtig pas neer gelegde asfalt laag. Er kwamen zo af en toe wel auto's tegemoet en 1 daarvan toeterde naar ons, later begreep ik waarom we kwamen een viaduct tegen en die had een hoogte van 10 feet en 9 nog iets. Dan ga je snel rekenen hoeveel een feet is , 30 feet is 9,10 meter (lengte camper) delen door 3 is dan ongeveel 3 meter. De camper is 2,70 cm hoog dus moet het kunnen, stapvoets reed ik eronder door en het ging allemaal net want er stond iemand te kijken en die zei: dat heb je goed gedaan , op de terugweg moet je niet je banden op pompen want anders gaat het niet.

Het is vandaag onze laatste avond hier in Amerika morgen gaan we de grens over naar Canada richting New Brunswick. Dat houd dus in dat we vandaag alles moeten opeten wat betreft groente en fruit. Zelfs mijn haardhout die ik gebruik om een kampvuur te maken moet ik achter laten (morgen geef ik het laatste wat ik heb aan de buurman). Voor ons zelf nog het een en ander op een rijtje zetten zodat we niks over het hoofd zien als we bij de grens controle zijn.

Wederom een spannend momentje morgen, jullie horen later hoe het is gegaan.